Etykiety

sobota, 13 lutego 2016

14 lutego- dla tych co uznają i nie :-)

9 komentarzy:

  1. Nie lubię i nie uznaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,stąd się zaasekurowałam i ujęłam wszystkich "za" i "nie" :-)

      Usuń
  2. Dziekuje za miły wpis patrzę a tu u Ciebie powiew świeżości i zapach poziomek...ML

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, gdy będę czytać utwory na Twoim blogu od razu jeszcze bardziej odżyję :-) nie mówiąc już o zbliżającej się wiośnie!Pozdrawiam cieplutko zatem !

      Usuń
  3. Dziękuję za wizytę u mnie i za Walentynkę. Generalnie nie lubię świąt kopiowanych z innej kultury. Ale są przecież wyjątki :)
    Pozdrowienia&życzenia walentynkowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Poziomko.
    Dziękuję za odwiedziny. Co do książki, to jakoś się dogadamy, ale w przyszłym tygodniu, jak się skończą zawirowania - dziennikarze, radio, tv, prasa, asa tadarasa.
    Pwnie jeszcze mam twój adres...
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  5. Poziomeczko, przeciez juz jestes zakochana w Rambo :))))
    To piekny pieseczek, jak nie kochac takiego futrzaczka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. 27 yrs old VP Sales Nathanial Candish, hailing from Quesnel enjoys watching movies like Conan the Barbarian and Amateur radio. Took a trip to Cidade Velha and drives a Econoline E150. czytalem to

    OdpowiedzUsuń