Etykiety

wtorek, 10 lutego 2015

Sport dobry na wszystkie smutki

Chciałam się troszke pochwalić , spełnione marzenie mojej córki D.
klasa siatkarska-1 gimnazjalna.
Naprawdę szkoła wymaga nieco samozaparcia i samodyscypliny-a to i nauka ,
i sport-jednak zapewniam ,że warto. 
Dziewczyny dobrze sie rozwijają, cała klasa wygląda imponujaco.
I okazuje się , że więcej obowiazków skutkuje lepszą organizacją czasu i 
dobrymi wynikami w nauce.
Czego wiecej chcieć ?
Na fotce - moja latorośl, z dumą nosi z  numerek "9" na koszulce,
tak ,jak jej idolka   Agata Mróz   (klik w nazwisko i czytaj art.: Bohater w Walce i Miłości) 
Życiorys tutaj -  Agata 

 
         Agata Olszewska-Mróz
(fot. internet)
           

7 komentarzy:

  1. Dziękuje za wizytę u mnie. Tak, czekam na wiosnę i mam związane z nią plany :)
    Bardzo dobrze, że córka trenuje. Życzę Jej powodzenia w sporcie i w życiu. Sport może zmienić życie na lepsze i ciekawsze. Ale trzeba się temu po prostu porządnie poświecić. Nic nie ma tu za darmo.
    A wymądrzył się Vojtek z Mazowsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Oj tam wymądrzył sie :-) A propos,a jakiez to plany z tą wiosną szykujesz?
      Może poddasz coś pod ząb ?

      Usuń
  2. Witaj.
    Dziękuję za odwiedziny. Jednak ze sportem w moim wieku bym nie przesadzał.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Michałku, ja też przesadzać z tym nie mam zamiaru już ;-)
    Raczej próbuję swoich sił.

    OdpowiedzUsuń
  4. i zebym nic nie wiedziała o wpisach i nowym miejscu ????????????????????? Jaaaaaaaaaa ?!?!?! Dośka która macha tradycyjnie?!?!?!?!

    OdpowiedzUsuń