Etykiety

piątek, 6 lutego 2015

Przenosiny

Przeniosłam się z WP z mojego miejsca:

Poziomkowa Polana

Aktualnie jestem na etapie:
1. próby stworzenia sobie kącika tutaj, co nie jest takie proste technicznie w praktyce
2. przechodzenia mostka od filolożki do księgowej
3. delikatnej, kosmetycznej zmiany wagi :-) dietą South Beach 
    (przynajmniej próbuję )
4. tworzenia swojej małej stabilizacji .

To chyba tyle i aż tyle jak na mnie  :-)

Mam nadzieję ,że dalszy powolny ciąg nastąpi .

Miłego Wieczorku zatem !

4 komentarze:

  1. Powodzenia w nowym miejscu - mam nadzieje na nieco czestsze wpisy...

    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  2. Motylku, dziękuję ,też mam taką nadzieję i więcej pomysłów na wpisy. Byłam u Ciebie i polecam Twój blog innym niniejszym.
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu :)
    Ale tak, jak to napisała Joasia - wpisy częste, regularne, codzienne odwiedziny u innych i zostawianie komentarzy, aby mogli wrócić... aby utrzymać stan odwiedzin 10 tysięcy wejść w miesiącu, i od 20 do 40 komentarzy pod notkami, muszę się napracować ;) To co najmniej dwie godziny dziennie poświęcone na wizyty u innych, nie licząc pisania notek... że o podróżach, fotografowaniu,wyszywaniu - aby mieć co na tym blogu pokazać - nie wspomnę.... Blogowanie to ciężka praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam , Serducha Moje. Tak Aniu, to prawda ,co piszesz. Blog to jest zobowiązanie wobec samej siebie i tych ,co nas odwiedzaą. Wiem to po pierwszym blogu Poziomkowej Polanie. Mam nadzieje ,że nie tylko WYDAJE mi się ,ale faktycznie potrzebuję od nowa powrócić do pisania . Pozdrawiam więc cieplutko, bo choc stoimy już u progu wiosny, to dziś było całkiem zimniutko :-)

    OdpowiedzUsuń